Oud-leerlingen

Oud-leerlingen, voormalige docenten en medewerkers kunnen zich aansluiten bij de Vrienden van het Willibrord Gymnasium. De vereniging is op 14 december 1996 officieel opgericht en telt ongeveer 400 leden.De vereniging heeft onder andere als doel: ‘het onderhouden en verstevigen van de band tussen de leden onderling en tussen de leden en leerlingen van het Willibrord Gymnasium’. Zo is de ExpertBox in nauwe samenwerking met Vrienden van het Willibrord Gymnasium tot stand gekomen.

Op zaterdag 8 juli 2023 organiseerde de vereniging in samenwerking met de school een geslaagde reünie, met zo’n 1050 bezoekers. De reünie is een 5-jaarlijkse traditie geworden en is een van de grootste in Nederland.

Wil je ook lid worden van deze unieke vereniging? Dat kan! Meld je aan op www.vrienden-willibrord.nl.