Willi-Tour

Tijdens onze Willi-Tour krijg je een rondleiding door onze school. Tegelijkertijd zijn er allerlei opdrachten voor de leerlingen die de leerlingen dichter bij de oplossing van een probleem brengen. Een mooi moment om echt de sfeer op de school te proeven en ook te zien hoe de lessen gaan, de pauzes zijn en waar je alles kan vinden.

In het schooljaar 2024-2025 vindt onze Willi-Tour plaats op 6 december 2024. De Willi-Tour is voor leerlingen uit groep 8 en vooraf aanmelden is nodig. Na de zomer zal de aanmelding voor de Willi-Tour open gaan.

Wil je op de hoogte worden gehouden van onze Willi-Tour en onze andere activiteiten? Hier vind je alle activiteiten en data. Als je onderaan deze pagina je gegevens achterlaat, doen wij de rest!