Introweek leerjaar 1

Voor de nieuwe leerlingen van onze school begon ook dit jaar het schooljaar met een introductieweek. Op maandag werden de boeken opgehaald en kon het kaften beginnen. Dinsdag werd het jaar geopend met de jaarlijkse openingsviering in de st Jozefkerk in Deurne. Daarna ging de dag verder met kennismaken met de klas, de coaches en de school. Ook kregen de leerlingen stewardtraining. De woensdagochtend was er een sportdag waarbij de leerlingen leerden kennismaken met kastiebal. De dag werd uiteindelijk gewonnen door klas 1B. Donderdag stond in het teken van het openluchtmuseum waarbij de leerlingen een rondleiding kregen en in groepjes een speurtocht deden. De vrijdag was de eerste lesdag voor leerjaar 1.