Vaardigheden

Bij ons op school draait alles om leren, ontdekken en actie ondernemen op jouw eigen manier, en dit alles samen met experts. Het ontwikkelen van vaardigheden is net zo belangrijk als het vergaren van kennis. Of je nu naar de universiteit gaat, een hogeschool, of je verdere leven ingaat, vaardigheden zijn cruciaal. We besteden hier systematisch aandacht aan, in al onze lessen, keuzeprogramma’s en activiteiten.

Vanaf het eerste leerjaar start je met onderzoek en werk je aan projecten. Je volgt cursussen in mediawijsheid, leert hoe je informatie beheert en ontwikkelt digitale vaardigheden. Bovendien hechten we veel waarde aan kritisch denken, samenwerken, effectief communiceren, plannen en organiseren, het nemen van verantwoordelijkheid, en het bevorderen van creativiteit. Deze vaardigheden vormen de bouwstenen voor jouw succes in de toekomst.