Willi-Expeditie

Benieuwd hoe het is om op de middelbare school te zitten?

Kom dan naar onze Expedities! Tijdens deze Expeditie krijg je een voorproefje van onze lessen. Als je denkt dat je een havo/vwo- of een vwo-advies krijgt, dan is Expeditie echt iets voor jou. Het programma start om 13.45 uur en duurt tot 16.00 uur.

De expedities zijn dit schooljaar nog gepland op:

• 10 april 2024 | groep 7

Inschrijven voor onze expedities kan hieronder!

Kom ook experimenteren, ontdekken en creatief bezig zijn.

Kortom alles wat een Expeditie spannend en leuk maakt

Inschrijven Willi-Expeditie

• Op dit e-mailadres ontvangt de leerling een bevestiging van de inschrijving. Als de leerling geen e-mailadres heeft, kun je dit veld leeg laten.
  • Op dit e-mailadres ontvangen de ouder(s)/verzorger(s) de bevestiging van de inschrijving.
  • We gebruiken dit telefoonnummer alleen voor dringende zaken.
    Geef als je wilt meedoen aan deze expeditie hieronder je top 4 aan. Je kunt kiezen uit de vakken kunst, Latijn, science, geschiedenis, Spaans en lichamelijke opvoeding.
  • Je ontvangt per e-mail informatie over activiteiten voor basisschoolleerlingen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.