Ons onderwijs

Bij het Willibrord Gymnasium heeft iedere leerling een vwo- of havo/vwo-advies. Maar we begrijpen dat jij unieke talenten, interesses en dromen hebt. Leerlingen krijgen bij ons op school om deze talenten te ontdekken en vorm te geven middels keuzetijd. Daarnaast heeft iedere leerling een vast lesprogramma.

Dit betekent dat naast de kernvakken, je ook boeiende workshops, colleges, onderzoeken en (honours)projecten kunt volgen. In de Academy kun je je creativiteit, sportiviteit of culturele passies verkennen – jij kiest wat je leuk vindt.

Bij ons draait alles om jouw vaardigheden en passies. We helpen je bij het creƫren van een unieke leerroute. Samen met experts binnen en buiten de school, jouw persoonlijke coach (en natuurlijk jouw ouders) zul je jouw eigen pad vormgeven.