Leerlingen van het Willibrord Gymnasium op het filmfestival in Someren

Afgelopen woensdag vond het filmfestival plaats in de Ruchte in Someren. Het was een samenwerking van het Willibrord Gymnasium met IVO Deurne en het Varendonck College. Tijdens deze avond presenteerde de deelnemende leerlingen hun zelfgemaakte film. De avond stond in het teken van het thema ‘Dromen’.

In de nexusuren heeft een enthousiaste groep hier hard aan gewerkt en uiteindelijk werden er 12 films getoond tijdens deze avond. Enkele leerlingen van onze school vielen in de prijzen. Zo won Finn uit 1B de prijs voor ‘beste cameravoering’. Olivia (2C) en Jans (1B) wonnen de prijs voor ‘beste droom’. Jasper en Joep uit 3A mochten de prijs in ontvangst nemen voor ‘beste film in totaal’. Een mooi resultaat waar onze leerlingen trots op mogen zijn!