JAARVERGADERING OUDERRAAD  i.c.m. PRESENTATIE

Op maandagavond 19 november 2018 houdt de Oudervereniging haar jaarlijkse openbare vergadering en thema avond. Deze vindt plaats in de aula van de school.
Zowel ouders als leerlingen zijn van harte welkom!  Dit jaar is het thema:

… het Willibrord van toen naar nu en verder ….

Het programma ziet er als volgt uit:

vanaf 19.45 uur – ontvangst met koffie en thee.
          20.00  uur – korte toelichting over de ouderraad
          20.15  uur –  presentatie:  … het Willibrord van toen naar nu en verder ….

De presentatie wordt verzorgd door Pieter van Bokhoven samen met een oud leerling van het afgelopen schooljaar. Pieter is zelf een voormalig Willibrord-leerling en al jaren een  ‘drijvende kracht’ van de vereniging ’’Vrienden van het Willibrord Gymnasium.’’
De  presentatie zal gaan over een stukje geschiedenis van ons Gymnasium, aangevuld met beeldmateriaal. Tevens over enkele schoolverlaters, wat ze zijn gaan doen, maar ook wat ze nog kunnen betekenen voor het Willibrord van later. Kortom een andere kijk op de school.

Tijdens de presentatie maken we mede gebruik van de mobiele telefoon, die u hopelijk mee wilt nemen naar de jaarvergadering.
In verband met de organisatie verzoeken wij om aanmelding met vermelding van het aantal personen. Dit kan tot uiterlijk maandag 12 november via het digitale formulier.

Graag tot maandag 19 november!

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van de ouderraad van het Willibrord Gymnasium