Uitreiking Cambridge English certificaten

Op woensdagmiddag 11 oktober is er aan 21 leerlingen een First Certificate in English (B2 van ERK)  en aan 31 leerlingen, Cambridge Advanced English (C1 van ERK)  diploma’s van Cambridge English Assessment uitgereikt. Extra leuk nieuws is dat 40% van leerlingen voor de examens met een A- grade zijn geslaagd!
Sanne Pluister heeft het maximum aantal punten voor FCE gescoord (190/190) en Valérie Janssen en Koen Weijgers scoorden allebei 189 punten. Bram Weijgers heeft 208 uit 210 punten gescoord voor Cambridge Advanced English.

Leerlingen hebben zelf  de middag geregeld. Alle toespraken waren in het Engels: Betty van Velden was ‘Master of Cermonies’, Valerie Janssen, Rick Rijpers en Bert van de Weijer hebben elk een toespraak in het Engels gegeven. Saskia Dorssers was verantwoordelijk voor de versnaperingen.

Alle leerlingen en hun ouder(s)/verzorger(s) waren in de aula van school uitgenodigd voor de feestelijke uitreiking ervan. Het was een geslaagde middag en de leerlingen mogen trots zijn op het behaalde resultaat!