Kerstactie: Wafelverkoop

Willibrord Gymnasium bakt wafels voor Gymnasium in Moldavië

Op vrijdag 21 december bakt en verkoopt het Willibrord Gymnasium heerlijke wafels op school én bij PLUS Bouwmans St. Jozef, st. Jozefstraat 36 in Deurne. Met de opbrengst willen zij een Gymnasium in Moldavië helpen met het bouwen en inrichten van een keuken om kooklessen te kunnen geven.

De wafels zullen van 10.00 uur tot 12.30 uur te koop zijn op school én bij de ingang van PLUS Bouwmans st. Jozef in Deurne. De wafels kosten € 1,00 per stuk en € 2,50 per 3 wafels. Er zullen doorlopend verse wafels worden gebakken bij de ingang, dus het zal heerlijk ruiken bij PLUS op 21 december!

Bestellen is niet meer mogelijk via de website. Uiteraard bent u vrijdagochtend 21 december van harte welkom bij de Plus of op school.

Hieronder een aantal foto’s van de school in Moldavië