Een geslaagde Legomiddag

Hallo,

Wij zijn Jasper, Rens en Imke.

Als schoolproject hebben wij afgelopen zondag een Legomiddag georganiseerd op onze school. Het was een groot succes!

De organisatie was voor ons niet makkelijk, er waren tegenslagen en niet alles lukte in 1 keer. We hadden zelfs meer dan 60 sponsors gebeld, maar niemand leek ons te willen sponsoren… Uiteindelijk hebben we 2 trotse sponsors gevonden! Namelijk: Bear Graphic en KPMG!

De middag zelf was megaleuk! We hadden meer dan 75 bezoekers! We hadden deze middag een bouwwedstrijd, een kahootquiz, Lego-bioscoop, Lego-fans die hun Lego lieten zien en ook de Lego league was van de partij. De school zorgde voor koffie, thee, limonade en koekjes in de kantine!

Het was een megaklus om deze Legomiddag te organiseren, maar we hebben veel geleerd en zijn trots op het resultaat. We hopen dat we dit soort dingen vaker kunnen doen!

Gr. de Legomiddag