Eindexamenexpositie Kunst klas 6

Na drie jaar kunst te hebben gevolgd hier op school hebben ook wij dit jaar een eindexamenexpositie met al onze gemaakte werken uit de bovenbouw.

We hebben dit jaar het concept een beetje om moeten gooien, maar zijn toch met een leuk alternatief gekomen. We kunnen dit jaar vanwege de coronamaatregelen niet alles dus zal net als veel andere dingen dit jaar ook onze eindexamenexpositie online zijn.

Tijdens de online eindexamenexpositie op 7 april hebben leerlingen videocompilaties van hun werk laten zien. Op het YouTubekanaal van de kunstklas zijn de video’s te bekijken.

Wij nemen jullie meenemen door alle opdrachten die wij in de bovenbouw gemaakt hebben, en zo ook door de kunstgeschiedenis. We zullen namelijk verschillende behandelde kunstperiodes, van Abstract uit de 20e eeuw tot de Hofcultuur uit de 16e en 17e eeuw laten zien. Wij laten hierbij allerlei eindwerken en andere project gerelateerde stukken zien, zoals mogelijke experimenten.

Kunstklas klas 6