FESTI WILLI & Musical FAME JR.

Op 14 juli a.s. vindt de tweede editie van Festi Willi plaats. Een festivaldag voor en door leerlingen én dit jaar ook voor ouders. We nodigen u van harte uit om deze dag een kijkje te komen nemen.

Ook wordt er al een aantal maanden druk gerepeteerd voor de musical Fame Junior. De uitvoeringen vinden plaats op 13 juli en tijdens Festi Willi op 14 juli. De kaartverkoop is gestart!

Festi Willi
Op 14 juli bent u welkom vanaf 13.00 uur op het buitenterrein van het Willibrord Gymnasium. Op verschillende plekken zijn muzikale optredens en kunstzinnige creaties te zien. Ook zijn er hapjes en drankjes te koop. Gaat u ook naar de musical, dan kunt u daarvoor of daarna nog een kijkje nemen op Festi Willi. Om 19.00 uur is het festival afgelopen. Om 19:30 start dan nog de avondvoorstelling van Fame Junior.

Fame Junior Fame Junior is een musical over een groep getalenteerde studenten, die we volgen tijdens hun studie aan de “New York School of the Performing Arts” tijdens de jaren ‘80. We maken kennis met de studenten en de ups en downs die ze beleven tijdens hun opleiding. De musical wordt gespeeld door leerlingen uit klas 1 t/m 4 en is te zien op:

– 13 juli om 20.00 uur (première)

– 14 juli om 15.00 uur

– 14 juli om 19.30 uur

Tickets kosten € 7,50 (inclusief een drankje na afloop) en zijn verkrijgbaar via deze link:

Voor leerlingen is er op 14 juli in de ochtend een gratis voorstelling. Daarnaast kunnen leerlingen om 15.00 uur ook gratis naar de voorstelling.

We hopen u te zien op 13 of 14 juli!

Deze show wordt opgevoerd met toestemming van “Auteursbureau ALMO te Antwerpen, voor Music Theatre International Europe”. Bedacht en ontwikkeld door David de Silva. Verhaal: José Fernandez, songteksten: Jacques Levy, muziek: Steve Margoshes, vertaling: Mirjam Spijker.