Gefeliciteerd aan alle geslaagden!

Op woensdag 12 juni kwam de uitslag van het eerste tijdvak. Tijdens deze dag kregen 46 leerlingen te horen dat ze geslaagd waren waaronder 10 leerlingen Cum Laude geslaagd! Een prachtige prestatie waar we als school erg trots op zijn.

’s Avonds kwamen alle geslaagden langs tijdens de champagneborrel georganiseerd door de ouderraad. Alle leerlingen en hun ouder(s)/verzorger(s) kregen koffie en thee met een petit-four, werden welkom geheten door de rector en de bovenbouwcoördinator en daarna kon het tekenen van de diploma’s beginnen. Na het tekenen kregen alle leerlingen een roos en een vlag uitgereikt door de ouderraad. We willen de ouderraad dan ook heel erg bedanken voor de organisatie van deze avond.

Onze geslaagden natuurlijk van harte gefeliciteerd en tot op de diploma uitreiking, voor nu geniet van je vakantie! En voor de nog niet geslaagden heel veel succes met de voorbereidingen voor tijdvak 2. Zet hem op! Je kunt het! Natuurlijk ook succes voor de leerlingen die nog een cijfer gaan verbeteren.