Kerstviering 2018

Na een gezamenlijk ontbijt gingen leerlingen uit de leerjaren I t/m IV met een van de volgende activiteiten aan de slag: heitje voor karweitje, wafels bakken en verkopen, zwerfafval prikken in het Zandbos in opdracht van de gemeente, sfeerverlichting of kerstkaarten maken voor ouderen in de buurt of op eigen initiatief geld inzamelen voor het gymnasium in Moldaviƫ. Klas V verzorgde een muzikaal programma met iets lekkers erbij voor ouderen in onze aula, klas VI hield een pubquiz in de gymzaal.
Veel bewondering voor en dank aan onze leerlingen en alle collega’s die een mooie bijdrage hebben geleverd aan het programma.

De actiedag voor het Gymnasium Zgurita in Moldaviƫ heeft het fantastische bedrag opgeleverd van bijna 1200 Euro!!