Leerlingen klas 6 winnen Bizz Kids finale

Op zaterdag 14 april is Jos Hoorneman (Economie en M&O) met Sjoerd Koolen, Fynn van der Bas en Wouter Bosch (allen klas 6) naar het Bezoekerscentrum van De Nederlandsche Bank (DNB) geweest. Op school spelen we het bedrijfssimulatiespel ‘Bizzkidz’ bij het vak M&O in klas 6. Daarbij waren deze leerlingen 2e geworden en mochten door naar de halve finale waarbij ze als 1e eindigden.

Tijdens de finale op 14 april bij DNB waren er 2 poules waarin in 4 rondes gestreden werd om de hoogste eer. En zelfs na een voor de leerlingen ‘zware’ Laatste SchoolDag op de 13e, weten ze dit te winnen!

Na een borrel, een rondrit door Amsterdam met een 9 meter lange limo en een speakerset onder de arm gingen we weer op weg naar huis.