Lessen Chinees van start

Vanaf februari wordt het vak Chinees/Mandarijn aangeboden op onze school. We hebben oud-leerlinge Julia Voermans (2014), die inmiddels haar Bachelor Sinologie aan de Universiteit van Leiden heeft behaald en momenteel haar Master aan het afronden is, bereid gevonden om deze lessen te gaan verzorgen. Zij heeft er veel zin in.

Inhoud: Julia neemt je mee in de wereld van China, waarin behalve de taal (uitspraak, schrift, grammatica) zeker ook de cultuur ruim aan bod komt. Julia heeft zelf enige tijd in China gestudeerd en zal haar ervaringen met jullie delen.

Wanneer:
Vrijdagmiddag van 14.30 – 15.30 uur.
Tot aan de zomervakantie volgen 17 leerlingen de lessen. Aan het einde van de lesperiode wordt de lessenserie geƫvalueerd en gekeken of en hoe we de lessen volgend jaar voortzetten.