Thema-avond Ouderraad

Thema bijeenkomst Onderwijsvernieuwing

Op Woensdagavond 27 november presenteert de ouderraad haar jaarlijkse thema bijeenkomst.

Klik hier voor de persoonlijke uitnodiging van Geert Bukkems: https://youtu.be/KSiaNW7kUVM

Dit jaar is het thema onderwijsvernieuwing. Wij nodigen u van harte uit om op deze avond aanwezig te zijn. De avond is bestemd voor jong en oud (leerling én ouder). De avond staat open voor alle belangstellenden, niet alleen ouder(s)/verzorger(s) van leerlingen van onze school. De agenda voor deze avond wordt na een korte introductie door de voorzitter van de ouderraad verzorgd door Geert Bukkems. Geert Bukkems (1989) is onderwijsveranderaar, talentontwikkelaar en ook nog eens oud-leerling van het Willibrord Gymnasium. Als initiatiefnemer van de Peelpioniers maakt hij onder andere speelfilms, bedrijfsfilms en -vlogs met jongeren. Hij geeft momenteel ook een onderwijsprogramma op het Willibrord Gymnasium genaamd FlowSpace en daarin helpt hij creatieve en ondernemende talenten om zich te ontwikkelen. Zij krijgen de kans om op jonge leeftijd het project van hun dromen op te zetten en vooral héél veel te leren over zichzelf én de wereld. Tijdens de Themabijeenkomst Onderwijsvernieuwing deelt hij zijn ervaring in het werken met creatieve jongeren en wil hij ouders ook handvatten geven om hun kind (en zichzelf) beter te begrijpen.
We zien u graag op woensdag 27 november!
Agenda:
• 19:45 uur: Welkom
• 20:00 uur: Inleiding ouderraad door Henny Kersten
• 20:15 uur: Onderwijsvernieuwing door Geert Bukkems
• 22:00 uur: sluiting avond
Aanmelden voor ouder(s)/verzorgers van leerlingen van het Willibrord Gymnasium: klik hier